نیوکالر رنگ کامپیوتری ساختمان

نیوکالر رنگ اکریلیک تولید شده توسط سیستم تینت کامپیوتری با بیش از 000/20 رنگ مختلف است، از سایر ویژگی های نیوکالر به موارد زیر می توان اشاره کرد :
1-آب پایه
2-بدون بو
3-قابلیت شتشوی بالا
4-اجرای آسان با غلطک و قلم مو
5-خشک شدن سریع(30 دقیقه)
6-قابل اجرا روی گچ سیمان اردواز ایرانیت بتن جدول و...
7-اجرای ویژه پتینه
8-تکرار پذیری و ترکیب مجدد بدون خطا


-بدون بوی نامطبوع و عدم نیاز به حلالهای آلی
از آنجایی که برای رقیق نمودن این رنگ از آب استفاده می شود نیازی به استفاده از تینر و سایر حلالهای آلی ندارد و به همین دلیل علاوه بر اقتصادی بودن و عدم اشتعال زایی، با جلوگیری از تبخیر و انتشار هیدروکربورهای نسوخته، در محیط بوی نامطبوع ایجاد نمیکند و در مکانهایی نظیر مراکز آموزشی، منازل مسکونی، ادارات، هتلها و ... که امکان تخلیه ساکنین آن وجود ندارد به راحتی قابل اجرا می باشد.
-بهداشتی و فاقد سمیت
عدم استفاده از مواد فرار آلی، سرب و سایر آلاینده های محیطی سبب شده است این رنگ فاقد هر گونه سمیت و حساسیت زایی تنفسی برای انسان باشد.
-آنتی استاتیک (مقاومت در برابر جذب ذرات معلق در هوا)
عدم جرم پذیری و آب گریز بودن سطح فیلم خشک رنگ، باعث کاهش هزینه های نگهداری و تمیزکاری در مناطق آلوده و دودزای شهری و بهداشتی می باشد.
- قابل شستشو
حلال رنگهای آکریلیک واتربیس (برپایه آب) می باشد ولی مکانیسم خشک شدن آن یک واکنش شیمیایی غیرقابل برگشت بوده و رنگ را در برابر آب و شوینده های خانگی، صنعتی و بیمارستانی مقاوم می سازد.
-مقاوم در برابر U.V
در برابر پرتو فرابنفش پایدار است و دچار زرد شدن و رنگ پریدگی نمی شود و تغییرات جوی و نوسانات دما را به خوبی تحمل می نماید.
- ضد قارچ (کپک. جلبک. خزه)
با ممانعت از رشد و نمو قارچها و کپکها بر روی رنگ باعث نابودی آنها می شود و در محصول ویژه ای (Bactericide Paint) با داشتن خاصیت ضد میکروبی، باکتریهای روی سطح رنگ را از بین می برد و به دلیل این مزیت، در مکانهایی که احتمال انتشار آلودگی میکروبی وجود دارد نظیر بیمارستانها، آزمایشگاهها، مراکز تولید و فرآوری مواد غذایی، دارویی و بهداشتی و همچنین در مکانهای با رطوبت بالا کاربرد این رنگ توصیه می شود.
-پوشش فراوان
به صورتی که هر گالن از رنگ دی کالر مساحتی حدود 30 الی 40 مترمربع را روی سطوح گچی پوشش می دهد.
-تنوع بیش از 000/20 شید رنگی
تکرار پذیری آن بدون خطا بوده زیرا بوسیله سیستم ترکیب رنگ کامپیوتری رنگ ها تعیین و شناسایی و ترکیب می شوند .

نویسنده : Newcolour110@yahoo.com

برای مشاهده تولید کنندگان و فروشندگان این کالا به این صفحه مراجعه نمایید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر