تحولات صنعت نمایشگاهی در جهان معاصر

  • تحولات صنعت نمایشگاهی در جهان معاصر

صنعت نمایشگاهی طی دو دهه اخیر دستخوش تحولات زیادی شده و به یکی از مهمترین ابزارهای توسعه فناوری و مبادلات تجاری تبدیل گردیده است. توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات ( ICT ) در گسترش هرچه بیشتر فعالیت های نمایشگاهی در سراسر جهان و متحول شدن آن نقش اصلی را ایفا کرده است.
برای مشاهده متن کامل به این صفحه مراجعه کنید .

مطالعه تطبیقی نمایشگاههای بین المللی در چند کشور منتخب

1. مرکز نمایشگاهی لاس وگاس

2. مرکز نمایشگاهی فرانکفورت

3. مرکز نمایشگاهی هنگ کنگ

4. مرکز نمایشگاهی آمستردام

5. مرکز نمایشگاهی لندن

6. مرکز نمایشگاهی برلین

7. مرکز نمایشگاهی مونیخ

8. مرکز نمایشگاهی Asia World Export

9. مرکز نمایشگاهی هانوفر

10. مرکز تجارت جهانی دوبی

11. مرکز نمایشگاهی بوستون

12. مرکز نمایشگاهی Orange Country

13. مرکز نمایشگاهی ملبورن

14. مطالعه تطبیقی

متون مورد نظر را میتوانیداز طریق این لینک دریافت نمایید .

  • طراحی و غرفه آرایی نمایشگاهها

دستیابی به رشد اقتصادی پایدار و توسعه همه جانبه، نیازمند پیروی از الگوهای مناسب توسعه اقتصادی می باشد. تجربه کشورها، علی الخصوص شرق آسیا، بیانگر این موضوع است که این کشورها از الگوی توسعه صادرات به نحو درست بهره برداری کرده اند تا به رشد اقتصادی بالا و پایدار دست یافتهاند.

  • بررسی عوامل موثر بر موفقیت نمایشگاههای تخصصی بین المللی (صادراتی)در توسعه صادرات کشور

نمایشگاههای بین المللی بعنوان یکی از مجاری و کانالهای معرفی کالاهای تولید شده و انتقال تکنولوژی در دنیا از اهمیت خاصی برخوردار هستند توجه به موفقیت نمایشگاهها علی الخصوص نمایشگاههای تخصصی بین المللی که حدود 95 درصد کل نمایشگاهها را در بر می گیرد، می تواند نقش بسیار موثری را در فرآیند توسعه صادرات غیرنفتی داشته باشد.

شرکت سهامی نمایشگاههای بین المللی ایران office@iranfair.com

برای اطلاع از نمایشگاههای مرتبط با صنعت ساختمان به این صفحه مراجعه کنید .

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر