دیوارهای درای وال

دیواردرای وال ارزانتر از تمام انواع دیوارها اعم از آجر سفال و...بوده و تفاوت آن با محصولات مشابه را می توان به صورت زیر برشمرد :


1.ورق این دیوار از جنس گالولیزه گرم بوده و تحت هیچ شرایطی دچار زنگ زدگی نمی گردد .

2.عرض این دیوار از 5 سانت به بالا بوده و بنابر نیاز قابل تغییر است.

3. ضخامت ورق این دیوار از 0.6به بالا بوده و بنابر نیاز قابل تغییر است. این نوع دیوار دارای این ویژگی است که نه تنها گچ برگ-سیمان برگ- سنگ و... بلکه می توان بر روی آن از توری گالوالیزه گرم استفاده و مستقیم بر روی آن گچ کاری یا سیمان کاری نمود.

4. یکی دیگر از ویژگی های این دیوار نصب روکش های آلومینیوم و حتی سنگ به طور مستقیم و بدون استفاده از ملات می باشد.

5. ارتفاع این دیوار نیز قابل سفارش بوده که می تواند درصد پرت مصالح را تا حدود زیادی کاهش دهد.
به طور مثال اگر ارتفاع پرروژه شما 80/2 باشد با سفارش این دیوار می توانید از پرت 20 سانتی سازه عمودی در هر شاخه جلوگیری نمایید. و بر فرض مثال اگر دیوار های پروژه شما 1000 متر مربع باشدصرفه جویی شما حدود 400 متر سازه عمودی یا 133 متر مربع دیوار می باشد.

6. در سیستم کناف سوراخ های تاسیساتی در سازه های عمودی روبروی همدیگر قرار نمی گیرند و در واقع امکان رد نمودن لوله های تاسیساتی وجود ندارد ولی در این سیستم تعداد و ارتفاع سوراخهای تاسیساتی به سفارش مشتری بوده و در حالت معمول 4 لوله 2 پولیکا از میان هر سوراخ تاسیساتی رد می گردد.

7. در این سیستم نیروهای کاملا متخصص مشغول به کار نصب می باشند و گذاشتن لوله های تاسیساتی برق و آب و قوطی های برق به عهده نصاب های شرکت می باشد که باز می تواند در صد قابل توجهی صرفه جویی برای کارفرما داشته باشد علاوه بر آن قوطی های مصرفی برق از نوع معمولی می باشد و متصل به خود سازه می باشد.

8. این دیوار به صورت متر مربع محاسبه شده و پرت آن به عهده خریدار نمی باشد.

9. این دیوار قابلیت استفاده بعنوان دیوار محوطه رانیز دارد.

10. این دیوار امکان نصب مش میلگرد وشاتکریت بتن را دارد که جایگزین مناسبی برای دیوار های 3Dپانل میباشد زیرا پانل 3بعدی بدلیل وجود عایق دارای صعویت نصب تاسیسات یا تعویض آن میباشد.

11.انواع عایق ئر دیوار قابل اجراء میباشد همانند پلی استایرن ، پشم شیشه ، پرلیت و....

نویسنده : behnammahmoudi@gmail.com

برای مشاهده تولید کنندگان و فروشندگان این محصول به این صفحه مراجعه نمایید.


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر