بلوک سقفی پلاستوفوم

بلوک سقفی جدید از موارد پلی استایرن انبساطی ساخته شده و بهترین جایگزین بلوکهای سفالی قدیمی می باشد. وزن سبک این نوع بلوک به گونه ای است که یک عدد بلوک 5/2 کیلوگرمی جایگزین 10 عدد بلوک سفالی 120 کیلوگرمی است. نداشتن هیچ گونه ضایعات، مقاومت در مقابل آتش از دیگر خصوصیات آن است. قابلیت اجرای گچ و خاک به روش معمول و کاهش مصرف تیرچه را به دلیل افزایش عرض بلوکهای جدید را دارد. مورد حمایت سازمان بهینه سازی مصرف سوخت است. باعث افزایش چند برابری سرعت چشمگیر در اجرای عملیات ساختمانی است.
و بالاخره مهمترین شاخص آن :
1. این بلوکها که بر اساس آخرین تکنولوژی روز دنیا تولید شده دارای خصوصِات زیر می باشند:سبکی : با استفاده از بلوکهای سقفی پلاستوفوم حداقل 100 کیلوگرم بار مرده سقف در مقایسه با بلوکهای سیمانی و سفالی کاهش می یابد.
2. مقاومت : با توجه به خصوصیت دانه بندی مواد پلی استایرن، استقامت آن در ارتعاشات و ضربه به نحوی است که آنرا حنثی می نماید.
3. ضدحرِیق: با توجه به کندسوز بودن ، در مقابل حریق مقاوم است .
4. ایمن در زلزله : سبک بودن این نوع بلوک خطرات ناشی از سقوط اجسام در برابر زمین لرزه را به حداقل می رساند.
5. عایق : با توجه به نوع مواد پلی استایرن انبساطی بهترین عایق از نظر نفوذ آب، گرما، سرما و صدا می باشد و 70 % از هدر رفتن انرژی جلوگیری می کند.
6. سرعت در اجرای عملیات نصب : بدلیل سبکی قطعه و ابعاد بلوک هر متر به نحوی است که هر متر بلوک پلاستوفوم جایگزین حداقل 10 عدد بلوک سفالی می باشد لذا سرعت کار را تا 70% بالا می برد.
7. پایداری در مقابل زلزله : بدلیل نوع دانسیته و نحوه دانه بندی بلوک و خاصیت ارتجاعی ایجاد شده در برابر ارتعاشات و زمین لرزه پایداری مناسب و قابل توجهی داشته و به هیچ وجه بر اثر سقوط خرد نمی شود و خود سپری است در برابر سقوط اجسام.
8. صرفه اقتصادی : صرفه جویی در حمل و نقل ، مصرف آهن آلات، مصرف بتن، مصرف تیرچه، مصرف آب، مصرف بلوک و آهن آلات تا 25% .

ایمان آقائی eiman@yahoo.com

پ.ن: برای یافتن شرکت های تولید کننده و فروشندگان این محصول به اینجا مراجعه کنید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر